20 listopada 2015

#64 Nie brzmisz.

Cześć!
Niedawno przypomniałam sobie o czymś bardzo ważnym i chciałabym wam coś o tym powiedzieć, bo zauważyłam, że jest z tym lekki problem. 
Wydaje mi się, że raz już tu coś pisałam o pseudointelektualistach, ale postanowiłam, że muszę napisać o tym posta. Ale konkretnie. Dziś powiem wam trochę o tym co sądzę o osobach posługujących się na co dzień trudnymi, wręcz nie zrozumiałymi słowami i wyrażeniami. 
Nie brzmicie mądrze.
Zaskoczę was, albo i nie, ale osoby, które tak się wypowiadają wcale nie brzmią mądrze, wręcz przeciwnie są nieco irytujący. Sama mam nieraz wrażenie, że taka osoba nie jest wcale mądra i swoimi słowami zakrywa brak elementarnej wiedzy. Dodatkowo zdaje sobie sprawę z tego, że każdemu głupio jest się przyznać, że nie rozumie i perfidnie to wykorzystuje używając słów, których sam nie rozumie. 


Mam nadzieje, że zrozumiecie co mam na myśli. Zaznaczam, że nie chciałam nikogo obrazić i pamiętajcie nie jest mądry ten, kto używa skomplikowanych słów, ale ten, który skomplikowane rzeczy potrafi wyrazić prostymi słowami.



ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FACEBOOKA!

~Niuta.

6 komentarzy:

  1. bardzo dobrze napisałaś :)
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Też odnoszę takie wrażenie!
    Ale trzeba wziąć poprawkę na to, że to co dla jednego jest trudnym słowem, dla innej jest czymś całkowicie oczywistym... Chociaż fakt, są też takie wyrażenia, które są kompletnie bez sensu i których nikt normalny nie rozumie xD Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, dobrze napisane, hah ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. hmmm nigdy się nie spotkałam z takimi osobami. A co do filmiku jakośc dźwięku jest słaba i Twój głos jest taki zniekształcony.
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Bynajmniej, aksjomat prawdy rzeczesz interlokutorko! x)

    I odpisałem Ci pod recką o marcepankach - jeszcze raz brawo za przeczytanie posta przed skomentowaniem - rzadki przypadek! Piona! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ,,Nie jest mądry ten, kto używa skomplikowanych słów, ale ten, który skomplikowane rzeczy potrafi wyrazić prostymi słowami." Jak mi się spodobał ten cytat. :D Dokładnie. Zgadzam się nawet w 100%. Nic dodać, nic ująć.
    Tacy ludzie mnie śmieszą.

    OdpowiedzUsuń

* Proszę o czytanie postów przed skomentowaniem.
* Odwiedzam każdy blog.
* Dziękuję, za każdy komentarz.