3 maja 2017

#75 Za dużo

Cześć!

W tym roku przekonałam się jak ważna jest pewna rzecz w naszym życiu. Jest to taka rzecz, która potrafi wywrócić nasze życie do góry nogami, właściwie ona wszystkim rządzi. Ta rzecz to CZAS. 
A dlaczego chce o tym napisać? Bo w tym roku kompletnie nie ogarnęłam tego w jaki sposób tym czasem zarządzać, pokonał mnie. 
Wzięłam sobie na głowę zdecydowanie za dużo i nie zawsze wiedziałam, w którym momencie odpuścić i co za tym idzie odpuszczałam nie te rzeczy, co trzeba. 
Zajęcia dodatkowe stały się o wiele ważniejsze niż nauka. I w sumie, akurat to się pewnie nie zmieni. Postanowiłam sobie jednak, że muszę znaleźć jakiś balans pomiędzy tymi rzeczami, bo sobie nie poradzę, a jedynki z matematyki, tylko mi o tym przypominają. 


Zrozumiałam, że muszę bardziej przykładać się do tych rzeczy, które lubię najmniej, bo i tak zawsze będę mieć dla nich mniej czasu. Zrozumiałam, że nie mogę odkładać wszystkiego na później (zrozumiałam, ale nadal nie potrafię ego dokonać).
Ale to co zrozumiałam przede wszystkim to, to że pasek na świadectwie nie daje prawdziwego szczęścia, to tylko pozory. Prawdziwe szczęście jest tam gdzie jest czas na pasję. 

-A.

3 komentarze:

  1. Świetny post! ;*

    Obserwujemy? :))
    http://aaabydidi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post ! :)
    Zapraszam do nas
    ***KLIK***

    OdpowiedzUsuń
  3. o tak, czas to najbardziej chyba nie doceniania przez ludzi rzecz..
    życzę powodzenia z matmą, dasz radę! :)

    zapraszam do siebie,
    http://vaasy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

* Proszę o czytanie postów przed skomentowaniem.
* Odwiedzam każdy blog.
* Dziękuję, za każdy komentarz.