4 października 2015

#55 Sama dam radę?

Cześć!
            Ile razy w swoim życiu usłyszeliście, że musicie być samodzielni, że nic w życiu nie przydzie samo, że jeśli chcecie być szczęśliwi musicie polegać tylko na sobie? Ja dużo razy.
            Tylko, że przez to ciągłe powtarzanie mi tego zapomniałam, że w życiu potrzebuję do szczęścia też innych ludzi, o tym już zapomnieli mnie poinformować. Bo przecież w chwilach smutku, czy załamania nie jestem sama w stanie sobie pomóc, potrzebuję kogos kto powie mi co jest dobre a co złe, którą  drugą powinnam iść.
Dlaczego o tym piszę? Bo osoby, którym od zawsze powtarza się, że w życiu muszą być samolubne i być tylko dla siebie, tak właśnie będą postępować, a potem kiedy będzie już za późno zorientują się, że coś ich ominęło, że nie mają przyjaciół i do kogo się przytulić wieczorem.


             Oczywiście nie możemy ciągle polegac na innych, musimy być w pewnym stopni samodzielni, ale nie podpadajmy w skrajności. Żyjemy razem na tym świecie i żyjemy dla siebie nawzajem. Dlatego nie bój się powiedzieć przyjacielowi o tym co lezy ci na sercu. Jeśli mu nie ufasz, widocznie nie jest twoim przyjacielem. Nie bój się płakać na jego ramieniu, bo jesli cię odrzuci to nie był wart tego co was łączyło. 
Na świecie jest mnóstwo dobrych ludzi, musisz w to tylko uwierzyć. Musisz pozwolić sobie na uwierzenie w to. Oni naprawdę są, bardzo blisko ciebie. 

~Niuta.

7 komentarzy:

  1. Ja mimo wszystko wolę polegać tylko na sobie. Nikt mi tego nie narzucał, po prostu nauczyłam się z doświadczenia :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że warto umieć polegać na sobie, umieć sobie radzić w wielu sytuacjach, ale bywają w życiu problemy, kiedy to trzeba poprosić o pomoc. Ważne jest, żeby znaleźć w tym złoty środek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Doskonale wiem, co czuje osoba, która nie ma przyjaciela. Dlatego warto ich szukać. Bo gdy są potrafią zdziałać cuda :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Poleganie na sobie jest ważne, ale ważne jest też zaufanie do innych i umiejętność poproszenia o pomoc. Skrajności w żadnej dziedzinie nie są dobre. :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Warto jest mieć zawsze kogoś przy sobie. Przyjaciela, partnera, brata lub mamę-nieważne, ważne, żeby był to ktoś, kto nas rozumie i wysłucha.
    Wiele razy słyszałam zdanie "lubię samotność", ale samotność to nie to samo, co bycie przez chwilkę samemu. Samotność jest smutna, męcząca.
    Nie mam jako tako przyjaciół, w moim życiu było ich kilku ale nie skończyło się to dobrze. Mam za to jedną osóbkę bardzo bliską memu sercu, a czymże byłby związek bez przyjaźni?

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post! Ostanie zdanie jest bardzo prawdziwe ^^ Ciekawa notka :)!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mądry post i do tego treściwy! :> Powinno się starać polegać na sobie, ale nie bać się zwrócić do innych po pomoc ;)
    Może wspólna obserwacja? :)
    http://www.olkiks.blogspot.com/ Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń

* Proszę o czytanie postów przed skomentowaniem.
* Odwiedzam każdy blog.
* Dziękuję, za każdy komentarz.