10 października 2015

#57 Sprawiedliwy

Cześć!
Niedawno na jednej ze stron przeczytałam pytanie, które brzmiało "Jak rozumiesz sprawiedliwość?", zdałam sobie wtedy sprawę z tego, że ja w nią nie wierzę. Bo niby gdzie ta sprawiedliwość? Kiedy niewinne osoby przez pomyłkę, są zamykane więzieniach. Kiedy ludzie, którzy nigdy nic nikomu nie zrobili są dręczeni w szkołach? Jeśli tak ma wyglądać sprawiedliwość na tym świecie, to ja jej chyba nie chcę.
Zastanawiam się, skąd w ogóle się wzięło to pojęcie skoro tak naprawdę nie funkcjonuje w naszym pochłoniętym przez korupcję i znajomości świecie.


Nauczyciele w szkołach zazwyczaj wybierają sobie osoby, które lubią a cała reszta to dla nich nic nie znaczące cienie, którymi nie warto się przejmować. Tak samo jest w dorosłym życiu kiedy idziemy do pracy, szef zawsze ma swoich ulubieńców, więc gdzie ta sprawiedliwość w końcu jest?
Chyba naprawdę jej nie ma. Albo ukrywa się tak dobrze, że nie potrafimy jej dostrzec. 



To by było na tyle dziś. 
~Niuta.

7 komentarzy:

  1. Sprawiedliwość istnieje, tylko że nie w naszym świecie niestety. Może kiedyś doczekamy dni, kiedy wszystko będzie dobrze... Podoba mi się Twój kanał na YT! Subskrybuję :D Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie w naszych czasach sprawiedliwość nie istnieje ;c
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja filmik oglądałam wcześniej :). Też zastanawiałam się nad sprawiedliwością i no cóż... nie były optymistyczne rozmyślania.

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem istnieją jeszcze sprawiedliwi ludzie, sama ostatnio się o tym przekonałam kiedy zwrócili zgubioną kartę kredytową mojemu wujkowi ;)
    Zapraszam do mnie --> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uczciwych ludzi jest mało, ale jednak są :)! Fajnie piszesz :)!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Denerwują mnie nauczyciele, którzy wybierają sobie swoich ulubieńców i oni są najlepsi i w ogóle. W moje szkole znajdą się takie przypadki bez problemu. Niemniej jednak wierzę w to, że jeszcze, gdzieś na świecie istnieją sprawiedliwi ludzie. :)

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Poruszyłaś bardzo ciekawy temat. Ładnie wyraziłaś oraz uargumentowałaś swoje zdanie. Zgodzę się z tym, że sprawiedliwości jest mało, ale osobiście jednak uważam, ze ona istnieje.
    Najgorsze jest to, że np: facet gwałci małe dziecko. Odsiedzi wyrok, może wyjdzie za dobre sprawowanie, a takie dziecko ma zniszczoną psychikę do końca życia.

    http://strongwomeen.blogspot.com/2015/10/filmik-konkurs.html - zapraszam u nas pierwszy filmik ,ale również rozdanie. Zachęcam do brania udziału ;)

    OdpowiedzUsuń

* Proszę o czytanie postów przed skomentowaniem.
* Odwiedzam każdy blog.
* Dziękuję, za każdy komentarz.