28 lipca 2015

#51 Nie udało się

     Cześć!
     Czas wakacji, wszystko fajnie i kolorowo, ale jednak nie do końca. Bo dla niektórych był to czas, w którym dowiadywali się o tym czy dostaną się do wymarzonej szkoły. Jeśli wam się udało to gratuluję, a jeśli nie... mam dla was tego posta...
     Podczas tych wakacji, kilka razy usłyszałam słowa: "Nie dostałam się/ nie udało się, to koniec!". Za każdym razem miałam pustkę w głowie i nie wiedziałam co napisać, powiedzieć lub zrobić. Czułam, że na ich miejscu mówiłabym tak samo... Więc jak ich pocieszyć?
     W końcu jakoś omijałam temat byle tylko nie mówić, że wszystko będzie dobrze i nic się nie stało, bo to chyba najbardziej irytujące co można usłyszeć w takiej sytuacji.


     Ale wiecie co? Wcale nie musiałam ich tak naprawdę pocieszać, życie zrobiło swoje. Dla przykładu opowiem wam o mojej przyjaciółce. Bardzo chciała iść do szkoły językowej, ale za późno złożyła papiery przez co się nie dostała. Była, delikatnie mówiąc załamana tym faktem, dopóki, nie zobaczyła jak bardzo nie odpowiada jej klimat tej szkoły.
     Podsumowując, razem stwierdziłyśmy, że widocznie nie bez powodu się tam nie dostała, najwidoczniej nie to było jej pisane...


     Więc, jeśli coś wam w życiu nie wychodzi, albo nie idzie po waszej myśli, nie mówicie od razu, że to koniec, postarajcie się o lepsze zakończenie niż to, które sobie wcześniej wymarzyliście ;)

~Niuta
ps Zapraszam na facebooka *klik* 

8 komentarzy:

  1. Gdy mi coś nie idzie, zawsze tłumaczę sobie, że tak najwyraźniej miało być ;).

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, powiem ci skarbie, że FAJNY PRZYKŁAD PODAŁAŚ AHAHA serio
    Czuj ten fejm B|
    W każdym razie, racja. Dzięki temu, że się tam nie dostałam, dzisiaj miałam przyjemność poznać Monikę i Wiolę *które pozdrawiam, choć tego i tak nie zobaczą*
    I ogólnie super post, oby takich więcej.
    I żeby Ci nie było przykro, Ciebie również pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. mówi się trudno i idzie się dalej xd
    paulinandme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze prawisz ^^
    kosodrzewinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoła to nie koniec świata :) To co zrobi się ze swoim życiem po tej szkole jest ważniejsze :)
    ola-osinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny post. Od naszego początku wszystko jest zaplanowane i jeśli się coś nie udało to najwidoczniej tak ma być. Niektórym osobom jest pisany gorszy los. Niektórym lepszy, nic na to się nie poradzi. Ja mam jeszcze rok i idę do nowej szkoły. Zapraszam na Kamienne Oblicze - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdy dwa lata temu składałam papiery do wymarzonej szkoły, z łatwością udało mi się do niej dostać. To musi być jednak straszny cios, jeśli zdarzy się inaczej. Przynajmniej ja nie wyobrażam sobie chodzić do innej. :)
    http://zadumam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też od starszych kolegów z trzeciej gimnazjum słyszałam parę razy te zdania. Mam nadzieję, że jakoś sobie poradzą. Jest mnóstwo innych szkół.
    truthofthunder.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

* Proszę o czytanie postów przed skomentowaniem.
* Odwiedzam każdy blog.
* Dziękuję, za każdy komentarz.