19 października 2015

#59 Specjalista

Cześć!
Spędzając w internecie tyle czasu natrafiłam na coś, co bardzo mnie zirytowało. Pojawia się to zresztą też w codziennym życiu, na przykład w szkole. Coraz częściej widzę jak ludzie, którzy tak na prawdę nic nie wiedzą na dany temat, wypowiadają się o nim jak gdyby pozjadali wszystkie rozumy. To samo tyczy się treści, które są pokazywane w internecie.
Zdecydowanie zbyt często trafiam na blogi, które są opisane, jako fotograficzne, a kiedy już tam jestem i przeglądam widzę po prostu randomowe obrazki wszystkiego dookoła. To smuci tym bardziej, że przez takich ludzi, duża część osób, które faktycznie coś potrafią nie może się wybyć z tłumu. Giną gdzieś w natłoku tych "specjalistów".


Widząc to nie mam nawet pretensji do tych osób. Dlaczego? Bo kiedy patrzę w komentarze, nikt nie daje żadnych rad, nie mówi, że być może nie jest to odpowiednia droga.Wszyscy powtarzają jeden po drugim jak piękne jest to co widzą, nawet jeśli tak nie myślą. I co wtedy myśli taki młody człowiek jak ja? Że skoro wszystkim się tak podoba muszę mieć do tego talent.
Widząc opowiadanie napisane jak gdyby autor nigdy wcześniej nie pisał po Polsku zastanawiam nie nad tym, że to musi być kompletny idiota, tylko nad komentarzami, które wyrażają zachwyt. Po za tym co autor myślał zaczynając pisać, mimo że prawdopodobnie ma mierną z polskiego.


~Niuta.

10 komentarzy:

  1. Szczerze? Dobre. I to dobre w inny sposób niż opisywałaś. Tak samo ostatnio widziałam post z serii BTS i zdjęcia do niego były po prostu brzydkie. Ale oczywiście wszyscy chwalili w komentarzach. Bez sens :/.

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak to już jest. Ciężko się wybić z tłumu. Szczególnie właśnie współczuje ludziom, którzy mają talent w jednej dziecinie i nie mogą się wybić, ponieważ właśnie tak jak napisałaś, że inni mieszają, a szkoda. Też denerwuje mnie to jak ktoś na blogu daje komentarze nawet nie czytając posta

    http://strongwomeen.blogspot.com/2015/10/czesc-zapraszamy-do-ogladania-naszego.html - zapraszamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skąd ja to znam. Takich '' specjalistów '' jest na pęczki. Szkoda, że ludzie oszukują sami siebie mówiąc, że są znawcami w jakiejś dziedzinie..
    /Liseł
    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh, to cholernie irytujące :( Rzeczywiście, trudniej jest znaleźć kogoś w czymś naprawdę dobrego bo oni najczęściej milczą, a wszystko przepełnione jest słabymi fotografiami, rysunkami..to smutne.
    /Agrafka
    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dlatego ja, najczęściej, gdy robię jakieś zdjęcia i pokazuję je innym osobom nazywam je amatorskimi - bo nie czuję się na tyle dobra, by móc szczycić się profesjonalnym mianem i dziwię się, że niektórzy mają odwrotne podejście.
    Obejrzałam część Twoich filmów i szczerze mówiąc, jestem pod dużym wrażeniem (zostałam nową subskrybentką! yay). Tak samo jakość postów - piszesz zwięźle, ale też mądrze i ciekawie. Jeśli mogę zapytać, ile wiosen już przeżyłaś? :) Na filmach odnoszę wrażenie, że jesteś bardzo dojrzałą osobą, lecz zastanawia mnie to poprzednie pytanie. Wybacz, jeśli gdzieś o tym pisałaś, najwyraźniej przeoczyłam.
    Dziękuję za miły komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo nie lubię takich komentarzy. Pomyślimy jak osoby, które dopiero zaczynają prowadzić bloga maja się nauczyć tutaj czegokolwiek skoro nikt nie daje mu żadnych rad? Szczera opinia jest dla Nas bardzo ważna i bez niej nie będziemy mogli się doskonalić, niestety.

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety ludzie często wypowiadają się na tematy na których nawet się nie znają i faktycznie jest to dosyć denerwujące, jednak ludzie piszący sobie opowiadania czy uznających fotografię za swoją pasję w sumie mi nie przeszkadzają, każdy widzi swoją pracę i tylko zapatrzeni w siebie egoiści nie potrafią dostrzec w swoim dziele błędów.
    dreams-lunatyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Każdy chce być specjalistą, być najlepszy. Niestety nie każdy jest i na tym polega problem - trzeba znać swoje możliwości!

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz rację! Mnie też to wkurza i to nie wiesz jak bardzo. Sama prowadzę bloga o ceramice i Tunezji, ale to wiadome, że nie wiem o tych sprawach wszystkiego i sama się dopiero uczę. Myślę, że po prostu ludzie nie chcą pisać komentarzy negatywnych, bo wyszliby ma hejterów. No i nikt nie lubi być krytykowany, bo wiele osób bierze to bardzo do siebie. :) Jestem zdecydowanym odstępstwem od reguły, bo wolę wiedzieć co robię źle.
    Pozdrawiam i zapraszam :-) (klik)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog :)

    Obserwuje i liczę na to, że tobie również spodoba się mój blog i zrobisz to samo :)

    maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

* Proszę o czytanie postów przed skomentowaniem.
* Odwiedzam każdy blog.
* Dziękuję, za każdy komentarz.